söndag 12 december 2010

känslor på rymmen...

Så full av det men samtidigt så tom. En ensam känsla som irrar omkring i min för övrigt tomma hjärna. Du har satt igång ett tänkande, tryckt på en knapp. Rätt eller fel? Ingen vet, utom jag. Bara jag vet vad nästa minut har att ge. Bara jag kan svara på mina egna frågor. Bara jag vet vad som komma skall. Känslor som sipprar i hela kroppen, är jag glad eller ledsen? Orolig, kanske lite arg. Jag vet inte, kan inte svara på detta just nu men jag vet att ett visst ljus av hopp har spridits i mitt hjärta, liten gnutta lycka som studsar i kroppen. Jag vet inte just nu vad jag ska göra. Jag är ganska osäker i denna skrivande stund. Men första steget på vägen är ett svar. Mitt svar är .....

Men sen får vi se vad framtiden ger oss.

/(en något rörd) B.Holm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar