söndag 21 november 2010

Arg så in i helvete!

Känner ingen sorg längre. Nu är det över. Faktiskt. Kan inte ens säga tyvärr. Jag skriver i gåtor I know. Men. Såhär ligger det till. Folk kommer alltid försöka hitta sätt att trycka ner dig på. Så fort du gör något bättre än den så blir det till din nackdel. Istället för att glädjas åt din framgång använder människor det till att såra dig. Från insidan och ut. Den du trodde stod dig närmast kommer någon dag att svika dig och trampa på dig för du har blivit ett hot. Du kommer bli spottad i ansiktet av någon du håller kär and you can do nothing. Du har vuxit upp, blivit en bättre och mognare människa. Du ser mycket ur ett annat perspektiv och inser att när någon försöker trampa på dig om och om igen, då är det dags att släppa taget. Detta är inte min förlust. Detta är inget jag har valt. Det är så det har blivit. Mina åsikter har tystats ner eller smutskastats och jag finner detta oacceptabelt. This is life dags att se verkligheten för vad den är och lämna det gamla bakom.
Just nu är jag så jävla arg!
<3

4 kommentarer:

  1. men jag kommer alltid att älskaaar dig <3
    Jag vet precis vad du menar </3

    SvaraRadera
  2. det är jesper btw <3

    SvaraRadera
  3. Lämna allting som får dig att må dåligt bakom dig och bara så du vet gumman, vi kommer att uppleva så jävla mycket kul i framtiden så du behöver inte oroa dig för någonting, jag finns här! DU ÄR BÄST!

    SvaraRadera