måndag 8 november 2010

Du får vad du gör dig förtjänt av!

God afton och kul att du hittade hit.
Jag har en stark känsla av att jag har nått en djupare del av mitt liv än någonsin tidigare. Samtidigt som jag svävar på ett babyrosa moln tusen meter ovan jord befinner jag mig med både fötter och händer på marken. En stabil men samtidigt okänd plats i mitt liv. Ett år säkert iallafall. Jag är där jag är för att jag har kämpat mig dit. Jag har offrat ork och tid och inte fan har jag klagat de dagar jag får gå upp klockan fem på morgonen. Det gäller att inse vad man ger sig in på. Det är djupt vatten till en början men man lär sig simma med tiden. Vi når alla en punkt då det är dags att lära sig att man får vad man förtjänar, man måst kämpa för att faktiskt bli något och det tar tid från ens liv. Det kommer bli jobbigt, det kommer vara svårt men efter lite arbete med sig själv och lite vanligt vett tar det inte lång tid att anpassa sig. Till det nya. Hej vuxenlivet!

KYSS/BvB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar